Massvis med plugg och packning

Uhh , jag har så mycket plugg! Det är vad min dag bestått av, plugg plugg och plugg. Jag stannade i skolan en timma och pluggade och nu har jag suttit i två timmar och pluggat hemma och jag har inte packat klart än! Jag är lite stressad kan man väl säga ;) Jag har hunnit med rätt mycket idag känns det som, jag gjorde bort rätt mycket på ekonomin och så gjorde jag hyffsta med gramatik på engelskan och så resten då som jag redan berättat om. Jag har Itaienskaprov imorgon. Usch och blä, det kommer inte gå så bra.

Åhhhaaa.. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta med mig till pappa. Jag känner mig aningen förvirrad. Jaja, nu måste jag fortsätta med Italienskan! Ha en bra kväll :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0