Min kväll

Halloj. Idag är det en sååå fin dag, vi ska snart ut jag och kottarna. Men först ska jag duscha och allt. Igår kväll var jag barnvakt och min kväll var ja.. - Pussel, mat, tjat, bråk, kramar, läsning, tröstning, nattning, pussar. Rätt utmattande med 3 stycken på en gång, men ändå så mysigt! Sen när de hade lagt sig, efter många om och men och en massa bus med deras rätt utmattade barnvakt, så såg jag, pappa och sara på Rallybrudar, min bil var med flera gånger :) Den var bra. Helt okej bra. Och jag drack en energidryck. Inget speciellt kanske. Men jag är egentligen en motståndare till dessa energidrycker då de är farliga att dricka. Speciellt då man dricker dem tillsammans med alkohol eller efter träning. Man leker rätt mycket med hjärtat då. Hur som helst, jag drack en. Tycker inte de är speciellt goda så jag förstår inte varför folk häller i sig sånna.

Jag var lite osäker på hur de smakade så jag smakade ur pappas glas och jäklar vilken kick jag fick. Jag tänkte fan att det var starka grejer. Hmm. Sen när jag drack ur min så fick jag inte alls samma känsla, det berodde på att pappa blandat ut sin. Hehe. Jag blev lite, jaa.. Yr?

Idag ska det meckas med bilen också :) Jag kan sätta in lite bilder sen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0