MK-smink

Hellu :) Nu är det läggdags för mig och det ska bli så skönt!! Vi har haft en sminkkväll ikväll. Mary Kay smink :) Det har varit super kul! Och jag har prövat massor med färger som jag inte prövat förut. Jag ka nog beställa någonting, men jag vet inte vad. Egentligen borde jag ha pluggat, men en viss Anna-Sara är rätt less kan man väl säga.

Min dag har varit bra. Rätt lugn. Jag hade ett jätte långt hål idag som jag pluggade på, det var skönt att göra bort lite. Haha, jag gjorde faktiskt bort mig rejält också. Så typiskt bara. Jag satt i uppehållsrummet i en soffa och pluggade och så satt det en kompis längre bort i en annan soffa. Han och hans kompis. Han frågade i alla fall, vad jag trodde, sin kompis när han började igen. Och frågade, och frågade typ 1000 gånger och jag tänkte ju som "vad är det för idiot som inte svarar? är han trög?". Ja.. Vem var det han pratade med då? Jo, mig. Och jag satt där som ett annat UFO och småskrattade. Haha.

Okej, det är mobikameran så det blev inte så bra. Tänk er lite starkare färger :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0