Morgon och framtidstankar

Godmorgon! Ny vecka, och det känns riktigt bra. Kanske för att jag bara går 3 dagar i skolan? Sen åker jag till pappa :) Det ska bli jätte kul ! Jag har nyss vaknat, innan klockan ringde. Det är skönt ändå för då kan jag ta det ännu lugnare. Jag var rätt glad när jag vaknade, tills jag tittade ut genom fönstret. Snö. Det snöar för fasiken. Nu får det väl sluta. Igår började jag räkna åren för hur länge jag måste bo här och fick en rätt konstig känsla i mig när jag insåg att det var 1 år till som jag måste leva med snö året runt (nästan). Jag vet inte riktigt vad jag kände. Det känns lite läskigt faktiskt, för jag har ingen aning om vad jag ska göra efter gymnasiet. Visst, plugga vidare ska jag väl göra men vad, när, var, hur? Och innan det vill jag ut och resa, men för det måste man ju ha pengar och det ser ju inte så ljust ut med jobb för oss ungdomar, eller?

"Ja, vad ska man säga.. Ni kommer inte att kunna få ett jävla jobb när ni går ut. Vi sitter alla i samma båt " - O.N

StressStressStress..

Okej. Jag måste fundera mer på det sen, för nu ska jag äte frukost. Ha en bra dag! :)


Den här jackan har jag tittat på, vad tycker ni? Den ser lite konstig ut på bilden, men den var rätt fin ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0