Packning på g

Jaha, nu är packningen snart fixad. Känns lite tråkigt, jag hade som vanligt velat stanna längre, men jag ska ju hit i sommar igen säkert :) Trots att jag varit sjuk så har det varit roligt att vara här, riktigt mysigt också! Klockan 4 bär det av mot arlanda och klockan 7 går planet till lilla Luleå. Jaaa, vi åker tidigt men vi räknar med ganska mycket trafik såhär efter påsken när alla ska hem, bättre att komma tidigare än försent. Det har vi nämligen gjort allt för många gånger ;)

Det blir nog inte så mycket mer idag, om jag inte får för mig att skriva ikväll :) Ha en bra dag och håll tummarna för att planet inte störtar!! Ja, jag är lite flygrädd!!

En liten bror som jag kommer sakna!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0