Shopping och tandläkare

Vad jag menade med inlägget igår var nog att man inte måste hitta rätt när man är 17 år, ja eller vilken ålder som helst egentligen. Det är så många som känner den pressen, att man ska hitta den rätta på en gång. Men jag tror att det måste få bli fel några gånger innan man vet vad som verkligen är rätt för en. Så, det var nog det jag egentligen menade ;)

Idag har jag varit i stan med syrran. Vi storshoppade, ingen idé att ni åker dit. Allt är slut. Ja, jag shoppade på i alla fall, trots att jag egentligen inte hade de pengarna. Jag tröst shoppade kan man väl säga. De har nämligen satt in en grej i munnen på mig som gör det omöjligt att prata. Kul. Jag känner mig helt efter, ingen kommer förstå vad jag säger, jag kommer bli utfryst och bortstött och allt jag kommer kunna få fram är konstiga små ljud.. Jaja.. Shit happends helt enkelt. Sånt är livet och så vidare..

Här kommer mina fynd ;D


Jeans från Gina. Hmm. Jag gillar dem absolut, de satt jättebra upptill men.. Som ni alla säkert vet så mäter jag lika längt över hvet som Eva Longoria men tillskillnad från henne så har jag fasen inte råd med specialdesignade jeans och de här var jätte långa :/ Hoppas mamma kan lägga upp dem en liten bit så kanske det ser bättre ut :)


Väskan!! Vet ni hur läge jag spanat på denna?? Och vad upptäckte jag idag? Nedsatt pris! ;D



Och brillsen. It's never to dark to be cool ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0