Sol Sol Sol

Sol, värme, Sol, Sol ännu mer värme! Det är underbart! :) Synd bara att vi hade lektioner idag, det var nära att vi "missade" några ;) Idag har det som ni förstår varit hur skönt som helst ute! Jag och Jannie satt ute och solade innan en lektion, hur varmt som helst! Och jag trodde att jag sett årets första geting och gav ifrån mig några ljud som måste ha låtit som ja.. Apljud?

Sen var det lektioner igen.. Ekonomi och Italienska. Vi fick tillbaks italienskaprovet och det gick bättre än förväntat, den här gången fick jag ett VG. Jag är inte jätte nöjd, men ändå, det kändes skit när jag skrev provet.. :) Idag gick jag och åt lunch själv, fan vad mobbad man känner sig egentligen. Haha. Jag tänkte inte på det från början, men när jag satt där helt själv och åt mitt i matsalen så började jag tänkta hur jäkla fånig jag måste se ut egentligen. Haha, jag höll på att skratta ihjäl mig, ännu konstigare liksom. Folk måste ju ha trott att jag var knäpp.. Så tillslut tog jag upp min telefon och ringde till mamma så att jag inte skulle bli helt utstirrad ;)

Kanske är min valborg räddad? :)


Japp, samma som måndag och tisdag. Hmm, börjar känna den där klädpaniken igen. Vad fasen ska jag ha på mig? Jag har inga kläder!!



Jag funderar på att sätta ut en kontaktannons, förslag på upplägg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0