Sömnmedicin? Ja tack!

Ajfan, vad mycket plugg jag måste göra imorgon :/ Inte kul alls, men så bir det då man skjuter upp det. Jag vill inte tillbaka till skolan!! Låt mig vila ett tag till!! Det känns som att jag just har börjat slappna av lite och då ska det börja om igen. Vi har prov första dagen, inte snällt :/ Enligt min mening är det jävligt elakt faktiskt!

Jaja.. Jag tror alla känner igen sig egentligen så det är väl inte någonting nytt det jag säger. Men jag känner bara att "fan, nu kommer jag inte kunna sova" och så ska man väl inte känna riktigt? Om jag bara kunde få sömntaletter som jag kunde ta på kvällen så att jag small av och sov tills klockan ringde, ja då skulle allt vara mycket bättre. Men nej. De gillar visst inte att ge ut sovmedicin till unga människor. Som att vi har lättare att somna? Eller vad, jag fattar fasen inte.
- Men det är ju bättre att ta tag i problemet och lösa det
Jaaaaaa, eller hur? För det har jag ju fasen inte försökt med? Och som ni nog vet så är det i princip en dödssynd att fråga om man kan få skjuta upp ett prov eftersom att man har fem andra den veckan. Och kan man inte bara få lite hjälp på traven liksom, medan man håller på att lösa de jävla problemen så kan man väl få lite? Snälla! Jag är desperat!

Ja, jag vet. Det lät oseriöst allt det här. Men jag är så less bara, jag vill bara kunna sova! Det låter inte så jobbigt men efter ett tag så blir det det. Man orkar inte ett skit på skolan och det första man gör när man kommer hem är att somna, inte blir det mycket plugg där inte.. Nej Nej. Det skulle ju gå bättre i skolan om jag fick hjälp med att kunna sova. Då skulle jag orka och om jag skulle orka så skulle jag få mer jobb gjort vilket skulle resutera i MINDRE STRESS vilket i sin tur skulle resultera att jag kanske skulle kunna somna av mig själv. Men som sagt, jag är ju ung och ska kunna lösa stressproblem på andra sätt. Och det skulle jag absolut, om jag bara visste hur.

Kommentarer
Postat av: Janne

Sorry men det är inte synd om dig. Lär dig med en gång: Livet är hårt men orättvist. Inte kan sova! Tror jag det när du funderar hela tiden på om du skall duga i olika sammanhang. Be inte om ursäkt när du är världsmästare! Stå på dig, annars står någon annan på dig. Och det gör ont. Fundera inte på om du duger åt dem fundera istället på om de duger åt dig, det blir enklare så. Kör hårt, jag håller på dig!

2009-04-19 @ 01:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0