Städdag

Oj vad jag har städat idag! Mitt rum är nu rensat och min garderob går att öppna utan risk för ras. Det känns bra, men gud så trött jag är! Det har varit så underbart väder idag så jag gick också ut en promenad och det var jätte skönt men jag skulle kanske ha tagit det lite lugnare för jag började må ganska dåligt när jag kom in igen.. Så nu ligger jag och vilar och sen så ska vi ha en liten filmkväll och se Da vinci koden, mysigt. Vi hade även filmkväll igår och såg på vänner och Natt på museét:)

På fredag ska jag till luleå och då följer syrran med. Vi ska gå på stan ett tag, sen ska jag till tandläkaren. Usch! Det kommer att göra ont, jag vet det! Efter det så ska jag tröstshoppa lite, det kan bli rätt dyrt. Men det är det värt! Jag har j ubeställt från HM idag :D Hoppas det kommer snart för jag är såå sugen på nya kläder!!


Det här beställde jag :) Ååå, vad jag har vårkänslor!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0