Tidig morgon..

Godmorgon. Ni måste ju tycka jag är knäpp som vaknar såhär tidigt en ffucking lördag! Det beror helt enkelt på att jag var helt slut igår och gick och la mig typ 10. Så jag har väl sovit ut hellt enkelt. Nu sitter jag i mammas säng och min syster ligger och sover fortfarande. Vi ska snart ner och köpa bacon så att vi kan göra äggröra med bacon :) Supermumsigt!!

Jag vet att det kanske lät okänsligt igår när jag bara skrev att jag var singel igen. Jag är jätte ledsen över att det blev så och det är jätte tråkigt. Men det funkade inte för mig just nu, jag måste vara själv lite längre och var bara inte redo för det seriösa förhållande som det blev till. Jag vet inte vad man ska säga mer egentligen. Det finns kanske inte så mycket mer att säga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0