Torsdag :)

Jeeejj , idag är jag hemma tidigt :) Det är så skönt! Och nu är ingen hemma så det är lungt och skönt hemma, men inte så länge till tror jag. Mamma kommer snart. . och då ska jag ner och handla antar jag..

Det har inte varit en så händelserik dag idag. Den har som rullat på som vanligt. Först hade vi Italienska och sen ekonomi. Ingrid blev lite irriterad åt oss, först mina kompisar och mig och sen resten av klassen för att vi satt och skrattade hela tiden.. Anledningen? Det här smset gick runt i klassen ;
- Ingrid har knäppt tröjan snett ..

Sen hade vi matte, som vanligt fick vi blicken.. Förstår inte vad felet är.. Ahh.. Efter matten hade vi lunch och så slutade vi :) Det var korvstråganoff idag, helt okej. Haha. Killen som var framför mig i kön idag tog ALLT ris som var kvar. Jag såg han bara ta skopa efter skopa, och har jag inte helt fel så stod jäveln och hånflinade åt min bestörta min. Det var bara att spatsera iväg till vegetariska och ta sitt ris där ..  ;)

Och sen hände det som inte fick hända. Jag försöker att glömma, och det gick bra fram tills idag ..





Mitt nya hårband, skulle vilja ta bort pärlorna, men det är fint ändå :)

Kommentarer
Postat av: hanna

Snyggt diadem!

2009-04-03 @ 18:27:12
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0