Underbar dag

Ååå, vilken underbar dag det är! Det är hur varmt som helst, jag hade kunnat ligga ute i bikini, nästan. Men jag tror jag håller på att bli sjuk:( Jag har ont i huvudet, halsen och är helt trött och öm i kroppen :( Typiskt. Och det blir ju inte direkt bättre av att man sitter och solar! Men jag Ska sola idag , man vet aldrig när man kan göra det nästa gång ;)

På ett tag kommer Jessika och förhoppningsvis Ciccie hit:) Det ska bli så kul!! Vi träffas ju inte så ofta . Jag vet inte vad vi ska göra, sola? :)

"Maybe we're friends, Maybe we're more, Maybe it's just my imagination
But I see you stare just a little to long and it makes me start to wonder
So baby call me crazy but I think you feel it to
"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0