En liten update

Åå, vilket fint väder det är idag :) Hoppas det håller sig hela kvällen :) Nu ska vi snart äta, det blir grillat ikväll! Mums! Det har varit en rätt bra dag idag, sol och allt fast jag hade ju prov i ekonomi och ja... Jag undrar hur det gick egentlien. Men nu är det helg och jag ska bara ha kul! Vem bryr sig om 10 år? Det blev ändrade planer ikväll, inget boden för mig. Jag stannar hemma och grillar med några gamla kompisar och några jag inte alls känner, alltid lika spännande och sen kanske kanske jag ska grilla med Britta och hennes kompisar. Mycket grillat kan man ju säga :) Men det här blir nog en superkväll, precis vad jag känner för att göra! Jag vet bara inte riktigt vad jag ska ha på mig .. Hmm.. Ska ta och fundera på det ett tag :)

Lite bilder från igår :)

Vi skulle ha svarta kläder på dansen, så här är de!


Hannah och Jannie, de var svarta och vita


Och idag kör jag på min jeansjacka. dålig bild :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0