Nationella och en grymt tråkig dag

Hallå! Idag har jag haft en såå fruktansvärt tråkig dag, vilket de flesta nog har då de måste vänta på en buss i fyra timmar och dessutom är panka + dåligt väder. Så det var ju inte direkt lockande att gå på stan, så istället var jag rätt duktig och jobbade matte och ekonomi så att det inte blev lika mycket att släpa hem. :) Jag har nyss haft lite panik för jag hittade inte tröjan till imorgon men som tur var så är ju Mormor här och hon hittade den! Dagens hjälte! Den ska jag ha till dansuppvisningen imorgon! Whooo! Jag börjar bli nervös!!

Jag hade Engelska B nationella idag och det känns faktiskt helt okej :) Jag tror att det gick bra. Men som vanligt så har jag egentligen ingen aning alls. Men jag skrev 510 ord och det skulle vara max 600 så det var nog bra med text i alla fall. Nu sitter jag och funderar ut ett bra ämne till en kompis som ska ha en argumentation. Haha, jag tycker sånt är så jäkla spännande och roligt att skriva så jag blev jätte glad när han frågade om hjälp ;) Haha, är jag knäpp eller? Jag har hur mycket plugg som helst men vill hellre göra hans plugg.. Jaja, jag får ju hjälp med matten, ett bra utbyte.

Idag gjorde jag bland det jobbigaste som finns TVÅ gånger.. Jag gick till matsalen och åt, själv. All by my self.. Ensam. Alone.. Läskigt, massor med blickar på bara mig, men det känns bättre och bättre för varje gång :)

Lite bilder från helgen :)

Ett suddigt försök att Inte se ut som en typisk älvsbybo trots skitigt hår och en allmänt dålig dag


Britta på fotbollsmatchen :)


Britta hade med sig en mysig filt :)


Och jag med en toffs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0