Uppdatering :)

Idag hade jag Nationella i Svenska B, jag satt i 3.5 timma. Jag vet inte om det blev bra eller inte, men det tänker jag inte fundera på nu :) Det är bara vänta och se typ . Efter provet så gick jag på stan och små shoppade lite. Det blev en tröja, ett linne och ett jättefint hårband som ser ut som en fläta. Det var jätte varmt idag så det kändes helt fel med täckjacka, ungefär lika fel som om jag hade haft shorts på mig . Men det var kallt imorse?! Sen sov jag hela vägen hem, det var skönt men jag är fortfarande trött.

Nu måste jag sova jag är så trött, men jag lovar att ni får se bilder på allt imorgon :):)

Cuiusvis hominis est errare - vem som helst kan fela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0