Det gör mig arg

Jaha. Då ska man väl ta och skriva någonting smart och genomtänkt då. Hmm. Nej, det här är vare sig smart eller genomtänkt och jag kommer säkert ta bort det här inlägget senare men just nu är jag så fett sur att jag inte riktigt vet vad jag ska göra!

Hmm, var ska jag börja nu.. Nu kommer det låta som att jag träffat hur många som helst men så många är det kanske inte. Hur som helst, varenda jäkla kille jag har haft något slags umgänge med, ihop eller bara varit ni vet vän men kanske ändå lite mer, har när jag avslutat det hela fått för sig att det är min skyldighet att jag ska vara ihop med denne bara för att, jaa, de mår ju så dåligt annars. Deras liv är förstörda, de kan inte förstå hur de ska gå vidare, ingen kommer någonsin vara så bra som mig. De senaste "förhållanden" eller vad man nu ska kalla det, har jag inlett med att säga; Du, jag vill helst vara själv, så förvänta dig ingenting. Det kan ta slut när som helst. Och svaret på det har alltid varit; Okej, visst, det är lugnt.

Så jag har faktiskt inte lurat någon, jag har varit ärlig hela tiden. Bara mig själv kanske? Okej, visst, om man avslutar ett längre förhållande så kan jag förstå att man känner så, men de senaste två har varit på under en månad så jag kan inte förstå hur man kan bli så besatt av en människa på så kort tid. För så jävla bra är jag inte, det kan jag lova. Hur som helst, det jag är så less på just nu är att jag hela tiden ska tänka på deras känslor, vilka är att de blir ledsna då man inte är tillsammans och därför bör man bli ihop igen annars är jag elak, lyssnar inte till deras känslor BLA BLA BLA. Jag lyssnar. Jag tar in. Jag säger Nej. Jag har gjort slut varje gång med motiveringen ; Jag vill vara själv just nu, singel . Det är bäst för mig för jag mår inte så bra av förhållanden just nu.

Så frågan är då; Lyssnar de till mina känslor om de gör som de gör? Nej. Precis. Men jag ska lyssna på dem, ta hand om de små stackarna, göra deras liv värda att leva igen. Oh my God. Hehe, skrattretande egentligen. Killar som ska vara så starka och allt men inte har jag sett någonting sådant på sista tiden. Nej, jag har bara sett tråkiga små stackare som skyller sina problem på någon annan. Jag har gjort slut för att jag ville vara själv, det är bara acceptera. Precis som med allt annat. Och vem vill egentligen vara ihop med någon som bara är med en för att vara snäll? För det är ju precis vad de ber mig om, egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0