Ja, det var halsfluss

Japp. Halsfluss var det, så nu har jag fått penicillin, igen. Usch! Och det här ska vara ännu värre än det förra jag tog. Då känns det ändå bra att det är lov så att jag inte behöver gå i skolan och må skitdåligt! Jag fick ju min tid kvart i två idag, så du körde Janne in mig till Strängnäs. När vi kom dit fick jag göra ett halsprov på en gång. Fasen alltså! Jag vet inte om det var jag som var oförberedd eller om det var hon som var lite hårdhänt men hon sa bara "Säg Aaaaa" och ja då gjorde jag väl det och så fort jag öppnade munnen så körde hon ner en pinne i halsen. Haha. Jag bara kastade mig bakåt och det där Aaaaaaa:ndet blev mer ett "AaaaUÄÄÄÄÄÄ".

Men förutom det så gick allt bra. Det gick fort och jag fick ut mitt penicillin som man mår förjävligt av. Men men, snart mår jag bättre :) Synd bara att jag blev sjuk nu när jag är hos pappa. Både jag och pappa har varit jätte dåliga och bara legat hela tiden typ. Men det känns ju i alla fall bra att vi har träffats! Jag får åka hit en längre sväng i sommar ;D

Imorgon bär det av hemmåt. Jag skulle ju ha velat stanna längre men jag har massor av viktiga tandläkartider. Uh!


Det har varit sånt härligt väder att jag fått på mig min blus :) Antar att den åker av så fort jag kommer hem till mamma.. :(


En del av familjen - saknas gör ; Jag, Farmor och lite av Arvid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0