Kallas; Jag har inget att göra

Lovar du att vara ärlig? Självklart
Du heter: Anna-Sara
Smeknamn: Annis, Anna, Sara (otippat va?)
Beroende av: Kramar, skratt, vänner, mamma och smink :*
Vad tror folk om dig? Ingen aning egentligen. Men varför tänkta på det? :)
Stämmer det? Njaa ;)
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår?
Vad säger du för att imponera på någon? Gasshh. Jag kan inte imponera, jag är för blyg.
Hur imponerar man på dig? Förutom allt det uppenbara som att vara snäll och det, så är det ÖGONKONTAKT. Inget flimmrande här inte.
Brukar du skratta för dig själv?Öhh.. Ja, rätt ofta ;)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Är du trög?" - Pappa
Var bor du? Nej, inte direkt
Äger du några converse: Jo
Sprit, cider, vin eller öl: Mamma läser min blogg
Brukar du bli för full: Näää
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Nej
Nästa mål i ditt liv: Klara matte B och inte göra om samma misstag igen
Hur svarar du i mobilen: Hej det är.. Eller bara Hej. Om det är mamma så varierar det lite :P
Vem ringde du senast? Mami
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Du glömde din bok hemma
Antal timmar sömn inatt: åtta kanske?
Sov du ensam: Jaa, och det kommer jag nog göra ett bra tag till :/
Brukar du komma i tid: Ja, men det har ofta stressats rejält innan
När mår du bra: När jag är bland mina vänner :)
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Rätt seg
Vanligaste färg på dina kläder: Ingen aning. . Olika?
Vad tycker du om fötter: Jag tycker fötter är rätt.. äckliga
Vad saknar du: Det kan jag inte säga.
Hade du en bra kväll igår: Ja, jag kom hem till pappa :)
Favorit dryck på morgonen: Vatten
Rakar du benen: Ja, jämt. jag tycker det är obehagligt annars.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22?
Är du blyg? Ja gud ja. . Men det tar sig :)
Sysslar du med någon idrott: Dans och fotboll
Vill du hellre ha mail än brev: MAIL WTF!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, inte kärlek men någonting liknande kanske;) Kanske snarare en känsla av "Måste Ha"
Har du spytt offentligt: Ja, gotlandsfärgan
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Oj, allt som jag kände för. :)
Är du nöjd med ditt liv: Ja, det kommer alltid finnas saker man vill ändra på
Är du bortskämd: både och, mer eller mindre
Vad gör du i morgon: Barnvakt? Kanske mecka med bilen?
Vad är det värsta du vet? När jag inte vet vad som händer. Kontrollfreak.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Olika. Ibland inget, ibland massor.
Vad längtar du till?Mycket!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Ett brev som beskrev varenda känsla, inte ofta det kommer från en kille.
En speciell dag du minns: Ja. Den skulle bli perfekt, men jag sabbade
Hur gammal är du: 17. 18 i december, dålig planering där mamma och pappa!
Om fem månader: Är jag på Kreta och sen skola.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer nog inte. Men den jag ringer om jag gör det är Britta.
Vilken tid gick du upp idag: Runt 07:30
Vad ska du göra ikväll: Se film med pappa :)
Är det okej att gråta: Självklart, det är bra att kunna släppa ut känslor ibland
Laddar du ner musik och film från Internet: Nu förstår jag inte
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Lägga pengarna på en lägenhet
Bär du glasögon eller linser: Nopie!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Naae?
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Jätteolika, men jag är mest effektiv på morgonen!
Har du piercing: I öronen. Men det kanske inte gills
Vill du gifta dig: Ja, jag tror det. Kanske.
Vill du ha barn: Jo, det vill jag
Solar du ofta: Nej. Förutom på sommaren då..
Är du bra på att laga mat: Ja jäklar. Om det är någonting jag kan så är det nog det.
Gillar du att dansa: Ja! Ensam, med vänner, hemma, ute. Jämt!
Är du flygrädd: Joo, och ändå flyger jag ofta
Hur vig är du: Halvvig ?
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatteen :)
Vilken är din favoritglass: Ben&Jerrys den där med kaksmet
Tror du på ett liv efter döden: Jag vill inte riktigt tänka på det, lev i nuet är väl bättre?
Tycker du om sushi: Oja! Supergott!
Vad äter du helst när du ser på film: Godiis :D
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, inte det
Har du tandläkarskräck: Litegrann, det är ju inte den mest behagliga upplevelsen direkt
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll
Vilken ögonfärg har du: Bruna, men har märkt att ena ögat skiftar i grönt
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har hänt ja -
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Absolut inte!
Hur ofta tränar/motionerar du: Olika. Beror på vad det är för period liksom. Men 3 ggr i veckan alltid.
Senaste låt du hörde: Hips don't lie - Shakira
Vad gör du på helgerna: Beror på vad som faller mig in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0