Bara

Öh, hallå.. Nu blir det ändring, text men inga bilder. Snacka om att jag är less.. Har mammas dator nu, och den är ju inte heller riktigt 100 utan stänger gärna av sig lite då och då.. Suck. Men i alla fall, helgen, den spenderades med Emil som vanligt. Vi mös och hade oss och på lördagen var på fest hos hans bror. Jag hade himla kul, även om det blev ett smärre missöde, HAHA!
Sen på söndagen var vi rätt slöa och jag mådde väl inte så jätte bra, men jag tog mig ändå igenom dagen. Igår så städade vi hemma och sen hade vi myskväll allihopa :)

Idag ska Anna-Maria fixa mitt hår, vi ska göra det mörkare. Hmm.. Lite nervös. När jag har köpt mörkbrun hårfärg har det blivit svart, och det har varit jätte snyggt, bara att det blekts på en gång. Så den här gången har jag köpt svart hårfärg och hoppas på att det inte blir för mörkt. Men jag tänkte såhär, vi åker ju till kreta snart och blir det FÖR mörkt så lär det ju blekas där, eller hur? :D

Nu ska jag äta min frukost, ha en bra dag! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammas dator!! Jösses!!

Fixa din egen vet jag. Om du tar 5% av din tid med Emil per dag så är datorn fixad på mindre än en vecka.

Vad är din ursäkt?

2009-08-18 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0