En snabbis

Hallå! Ursäkta dålig uppdatering men sånt händer ju ibland :) Vi var ju i Emils stuga i helgen och hade det super mysigt!! Hela fredagen och lördagen var vi där, tills på kvällen då vi åkte till Idafors och var med Leo och Dessi! Jag hade verkligen jätte kul! :) Sen så började skolan igår ju, åkte dit med Emil.. Det var himla kul att träffa hannah och jannie igen! Sen så fick vi schemat som ändå var rätt bra och en massa annat! Och vill ni veta en till grej?? Igår firade vi även 3 månader! :D Och vi hämtade även ut våra ringar, känns så himla bra att ha den på, hur fint som helst :D
Nu ska jag gå och packa inför kretaresen som blir på Torsdag! Det kommer bli så skönt men jag kommer sakna min Emil! Puss på dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0