Ledig!!

Te med honung, 10-pack näsdukar, doftljus, en bra bok och en dator, kan det bli bättre? Ja, såklart gentligen. Hade ju varit trevligt att vara helt frisk och om min dator hade fungerat som den ska. Men man får se till det  man har, eller hur? Eller okej, jag är helt klart på bättringsvägen, kör bara en sista hårdkur innan jag åker till pappa ikväll! Det ska bli jätte kul! Jag jobbade förresten min sista dag igår, guuud så skönt att få vara ledig! Om man nu räknar att ligga under en bil och mecka som att vara ledig ;) Hm, det var både skönt och lite tråkigt att sluta, men vi ska sjunga en gång till tillsammans i höst, så det ska bli jätte kul!

Jag vet, himla dålig uppdatering på sistone, beror på att jag jobbat rätt mycket och när jag inte har jobbat så har jag varit med Emil eftersom att jag ska åka till pappa och vara där ett tag. Och Emil var så himla söt igår, han hade köpt jordgubbar, cider, bakat kladdkaka och gjort jätte mysigt för våran sista myskväll, jag blev så glad!! Vi hade så mysigt och sen började Emil läsa för mig (Ja, det är någonting vi gör, himla mysigt!!) Och då bara small jag av, typ somnade så fort han börjat, guud så trevligt sällskap jag är... Har rätt dåligt samvete, men jag får väl återgällda det någon gång :)

Nu ska jag packa färdigt och duscha och ha mig, sen ska jag träffa Emil en sista gång när han slutat jobba! Kommer sakna dig älskling!!


Saknar mina söta syskon så himla mycket, ska bli så kul att träffa dem igen!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0