Vilse!

Hallå! :) Åh, det är fint väder idag och dessutom rätt så skönt! Det har varit flera dagar då det varit sol och jag har blivit jätte jätte glad och gått ut för att inse att det ändå är kallt som satan. Men idag, idag är det skönt. Därför ska jag ut och springa idag, sen när jag ätit frukost! Sen när jag kommer in igen så ska jag såklart duscha, fixa mig och sen packa lite och baka en paj till mig och emil (och en till mamma och micke), sen så ska jag och Emil åka till hans stuga och vara där hela helgen, det ska bli såå mysigt!! Jag har längtat i evigheter känns det som!

Haha, just det.. Jag skrev ju förut någon gång att jag skulle ut och gå, kan ni gissa hur det gick? Jo, visst, jag gick ut, det gjorde jag. Jag gick, och jag gick och gick lite till, tills jag insåg att jag inte hade någn som helst aning om var jag var :S Jaha, då gick jag lite till och blev ännu mer borttappad, jag irrade omkring i kanske 45 minuter?? Tills jag ringde Emil, Haha!!
- Hej, vet du var vetegatan ligger?
-Nej, varför skulle jag veta det?
- Jag är där och jag vet inte var jag är!

Vet ni, att det är rätt kul nu efteråt, men då var det faktiskt rätt hemskt. Jag frös, var hungrig, hade ont i huvudet och skämdes för att ha gått vilse i älvsbyn. Tillslut började jag följa efter ett par som var ute och gick, men då kände jag mig rätt läskig så jag slutade efter ett tag. Men tillslut så såg jag emils cykel och då visste jag var jag var :D




Ha en bra dag hörni! Och Emil, du är så söt :)

Kommentarer
Postat av: Janne

Vilse i Älvsbyn!!

Tja jag vet inte om man ska skratta eller gråta. Men onekligen så måste det betraktas som en merit.

Obs den meriten ska man inte ta med när man skriver sitt CV.

Tack för en underhållande story :)

2009-08-21 @ 22:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0