En paus i pluggandet

You know that I want you, You know that I need you

Hej igen ;) Jag sitter och pluggar, har ett missat psykologiprov på Måndag, känns inte så jäkla kul faktiskt :/ Men, det är det sista provet och sen så är det jullov :D Jippi! Vet ni att det är 10 dagar till julafton idag? Det ni! :) Och iår ska jag fira jul hos pappa, det känns jätte kul och lite spännande. Men jag kommer sakna Emil jäkligt mycket, men jag hinner komma hem till Nyår så det firar vi tillsammans! Har ni några Nyårsplaner? Vi är fortfarande lite lost...



När jag har pluggat färdigt ska jag nog bara ta hand om mig själv lite. Har inte alls mått bra på sistone. Stress kallas det och min magkatarr är tillbaka. Så jag ska eventuellt träna lite men vi får se hur det blr, man jag ska i alla fall måla naglarna och ha lite ansiktsmask och hårinpakning och så :) Det ska bli jätte skönt! Nu ska jag fortsätta med detta elände!

Kommentarer
Postat av: Janne

Du får inte glömma bort att komma ihåg dig själv. Du är ju trots allt en väldigt person för AS :) SKÖT OM DIG!!!!!

2009-12-14 @ 22:54:38
Postat av: Din pojkvän.

kommer ju sakna dig också, som en toook! du åker redan imorgon och det känns riktigt jobbigt.. jag ska snart hem till dig och mysa med dig och se vad du har fått för julklappar :) jag längtar! älskar dig nå så fruktansvärt mycket! du är mitt allt, den enda jag vill ha!

2009-12-21 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0