Fixfixfix

Hej igen. Nu är jag klar med typ allt fixande :) Ska bara lägga på mina nya ögonskuggor sen som jag köpte på Make Up Store, men det går fort också ska jag måla naglarna. Men först blir det finmiddag med oxfilé och hela köret ;) Jummmyy!!

Har på mig min nya Parfym - Fantasy av Britney Spears och jag luktar helt faboulos (stavning?)  ;) Mamma är inte hemma än men när hon kommer så tänkte jag lägga ut någon bild på mitt fina smyckesträd och så och kanske på nyårsfixade Emil och AnnaSara :)

Until then... Jag ska väl måla naglarna.. Vet inte hur än bara... Fasen vad jag snorar, tryckte just i mig två panodil och hoppas på att min huvudvärk ska gå över :/

Kommentarer
Postat av: Janne

Ha ett underbart 2010!!!!

2010-01-01 @ 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0