Gott nytt år :)

Hej :) Nu är jag hemma, eller jag kom ju faktiskt hem i förrgårkväll men jag har varit så trött och haft så fullt upp så jag har inte hunnit med att skriva... Sen känns det så tråkigt då jag inte har någon kamera, men jag ska låna min mammas så kan jag lägga ut lite bilder sen när hon kommer hem igen :)

När jag kom hem i tisdags så kom Emil och hämtade mig, första gången jag åkte med honom :) Jag fick en liten present av honom, en parfym som jag önskat mig i år och dar... När vi kom hem så myste vi hur länge som helst, jag har verkligen saknat min älskling <3 När vi vaknade gjorde vi frukost och allt sånt och såg lite film sen åkte vi omkring hel dagen och gjorde 1000 ärenden och sen på kvällen kom Leo och Dessi hit och vi såg på film, det var mysigt :)

Ikväll åker jag och Emil till piteå och ska vara med några av hans kompisar, det ska bli jätte kul :) Dock så har jag feber idag men det är bara powernappa och sen börja fixa iordning sig själv ;) Hoppas ni får ett bra 2010!

Skriver lite mera sen när jag kanske äntligen får lägga ut någon bild på någnting :)




Kommentarer
Postat av: Din Emil

åh, jag är så glad att du änligen är hemma igen :) det är så grymt skönt! jag älskar dig min underbara Annasara, du ger mig allt jag vill ha och mycket mycket mer, du är hela mitt liv och jag älskar dig.

2010-01-04 @ 01:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0