Lite bättre uppdatering kanske?

Hellu! Nu när jag väl börjat skriva igen kan jag då inte sluta ;) Det snöar jätte mycket här, tror till och med att det är mer snö här än hemma, konstigt! Hoppas bara att jag kan ta mig in till Etuna för jag har ett presentkort på deras Make Up Store som jag hemskt gärna vill använda ;)

Min lillebror Hjalmar är så söt, de första dagarna jag var här gick han omkring och ropade AnnaSaaaaaraaa hela tiden, så fort jag bara gick ut från rummet vi var i så sprang han efter. Så vi har lekt en massa, vi har haft disco, spelat dator och lekt med gormities (vår tids pokemon skulle jag tro). Det har i alla fall varit så himlans mysigt!

På Julen så var det jag, pappa, sara, de tre syskonen, farmor och janne och amande och Filip (saras syskonbarn), de är lika gamla som mig. Det var jätte kul , och roligt att lära känna några nya människor, vi är ju ändå nästan släkt nu:) På jul så firade även jag och Emil 7 månader, så grattis till oss ;)

Idag ska jag och pappa ut och fixa med min lilla bebis! Den är snart klar, och den kommer bli super snygg med alla nya blingbling-grejer jag fått till den (läs i inlägget under).

Den här tröjan är verkligen min favvo! Och just det, ni har inte sett mina supersnygga nya skor. Det är stövlar som går upp åvanför knät, snygga! Men som saagt så är min telefon på lagning så jag kan inte visa några bilder just nu :/ Får ta med mammas kamera när jag kommer hem :)


Kommentarer
Postat av: din bara din.

jag saknar dig gumman, längtar som en tok till du kommer hem:) Älskar dig över allting annat på jorden !

2009-12-27 @ 01:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0