Min dag :D

Hej :) Har hunnit med massvis idag! Jag har ;
  • Varit på banken och fixat massa med konton och så så att de nu står i mitt namn och allt :)
  • Fixat så att jag ska få telia max 25 eller vad det nu heter ;D
  • Övningskört!
  • Glömt bort att jag skulle vaccinera mig idag :/ Klantigt! Får väl fixa en ny tid...
Annars har jag faktiskt sovit hela dagen, vet inte vad det är med mig, sov från typ 1 till strax efter 3 och är fortfarande trött :/

Jag har köpt mig en ny snygg tröja, jag är jätte nöjd med den :)






Och idag har jag ftt ännu en present, 600 :- på Make Up Store :D Tack Helene!

Kommentarer
Postat av: Janne

Hur gick övningskörningen???? Hur många körde du på :)

2009-12-08 @ 18:15:53
Postat av: bara din Emil.

Du är supersnygg älskling;) helt otroligt slående snygg, jag tappar hakan varje gång jag ser dig älskling! ;) iloveuhoney!

2009-12-08 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0