Myskväll men älsklingen

Hallå! Idag har jag inga lektioner så jag ska ha en hemma pluggar dag idag :) Det känns rätt mysigt! Undrar om inte jag har en klipptid idag också?? Hmm.. Måste kolla upp det!

Igår kväll var jag med Emil, det blev så att jag sov där. Vi hade en pluggkväll, fast det var nog mest han som pluggade, jag låg och läste Ljudet av ditt hjärta. Jag är helt fast! Sen mös vi och åt glass med sirap och en massa annat ;) hehe..

Nu har jag just kommit hem, Emil for och jobbade klockan 7 och jag vaknade för en halvtimma sen och fick för mig att det var idag jag hade en tandläkar tid, så jag stressade hem som en idiot för att hinna med bussen. Men den var inte förens imorgon :) Tur det!






Kommentarer
Postat av: din bara din.

Det var ju så mysigt så! ;) och du är ju då hur snygg som helst, helt underbart varenda gång:) älskar dig min babe!

2009-12-18 @ 07:41:13
Postat av: Janne

Saknar inlägg på bloggen om körlektioner. Vad händer???

2009-12-18 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0