Okej, helgen .

Okej, ett nytt försök till bättring då :) Jag har ju inte skrivit någonting om helgen än. I fredags var jag ju till Piteå med Emil, men det tror jag att jag skrev faktiskt. Sen så sov vi hos honom, asså, jag vet inte ens om jag vågar säga hur tidigt vi gick och la oss, pinsamt tidigt ;) Fast det är klart, vi låg ju och mös rätt länge innan vi somnade och så..

På lördagen for vi och tränade, det var jätte skönt! Sen skulle vi ha varit barnvakt åt min syster för mamma och micke skulle på en match, men det blev inställt, så då bestämde vi oss för att fara på Pentryt. Emils bror skjutsade oss dit, men när vi kom dit så kom Emil på att han glömt sitt pass, sötnos!, men som tur var så skulle hans bror hämta upp några till i älvsbyn och då kunde han hämta Emils pass ;P Så vi satt på Max i en timma och åt en hallonpaj och surrade på och mös :) Sen lite efter tolv så kom vi in på Pentan. Vi shakade väl loss där tills de stängde typ ;) Vi kom hem typ kring 3 och jag gick och la mig i sängen med kläder och skor på, haha!

Sen då igår så mådde jag rätt dåligt, nej, jag var inte bakis...

Idag ska jag nog mest vila upp mig, hoppas på att börja må bättre, också ska jag plugga :/ Tråååkigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0