Piteå

Hallå! Idag följde jag ju Emil till Piteå och var i hans skola till 11 då han hade lektioner. Så när han slutat så for vi och åt på Max, med hans kompis Max ;D Hehe.. Sen for vi på stan för att kolla julisar, jag hittade inget, förutom två armband till mig själv! :D

Sen åkte vi hem och nu är Emil och kör med sin pappa och sen ska vi va med varandra igen. :)

Och vet ni vad? Igår hade vi ju sminkparty här hemma. Det var jätte kul. Efter ett tag bestämde jag mig för att gå och duscha, och när jag kom ner igen så stod det ett paket på min plats. Då hade mamma köpt en hel hudvårdsserie till mig! Jeeejjj! Jag blev så glad :D

Mitt paket

Rengöring, ansiktsvatten, ansiktsmask och återfuktande :)

Fina mamma



Armbanden jag köpt idag :)

Kommentarer
Postat av: Din Emil

Det var ju superskönt att du följde med mig till skolan i fredags :) blev jätteglad när du sa att du ville följa!:) du är ju hur vacker som helst älskling, jag älskar dig! /bara din Emil.

2009-12-13 @ 18:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0