Smink party

Hallåå! Nu är jag hemma, eller det har jag väl varit rätt länge men det är först nu som jag haft tid att skriva. Jag har gjort middag till mammma och mimmi och även en utsvulten pojkvän som också kom hit och åt lite senare. Nu väntar jag på att mamma ska komma hem så att vi kan ha vårat "sminkparty" :) Det ska bli kul :) Kanske köper mig någonting, eller önskar mig ;)

Imorgon ska jag åka till Piteå med Emil, har ju aldrig följt till hans skola så det ska bli kul, efter det ska vi gå på stan och kolla de sista julisarna! Guuud, så bra i tid jag varit i år! :D Och nu är även pappas lilla klapp fixad. I'm proud of myself ;) Men det ska bli jätte kul och mysigt imorgon, jag längtar hur mycket som helst :)

Nu kom mamsen hem ;) Kan skriva lite mer sen kanske! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0