Åh, nu är vi där igen..

Jaha, hörni.. Less på att höra om allt som kan gå fel? Jag förstår det, men ännu en gång är jag där igen och jag vet inte vad jag ska ta mig til, jag vet inte vad jag känner, vad jag vill, jag vet nog ingenting faktiskt. Jag trodde liksom att det var helt kört på ett ställe, hos en person, men det var inte så, och vad har jag gjort? Jag ångrar mig, men det som är gjort är gjort, och det går inte att ändra. Nu väntar jag bara på att allt ska bli dåligt igen, det är på den vägen. Snart är mitt stora misstag ett ännu större misstag. Jag ville inte göra det jag gjorde, men ändå så.. Känner ni igen er på något sätt? Meningen med allt som hände var bara egentligen att jag inte ville göra en person ledsen, och vad har det lett till? Att en annan blivit ledsen. Åh, vad ska jag göra?



" Jag tänker på dig när jag hör den här".. Hur ska det tolkas?

Kommentarer
Postat av: Janne

Kom ihåg: Livet är hårt men orättvist.

Men ibland skiner solen :)

Då gäller det att ta vara på de dagarna när solen svischar förbi.

2009-02-07 @ 21:54:52
Postat av: Anonym

Ibland måste man välja, vilken person har varit/är viktigast för dig och därifrån grundar man sina val..

2009-02-08 @ 16:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0