Besviken?

Jaha, nu blir ni nog besvikna på mig.. Jag fick inte G på mitt matteprov, det är mitt första ig någonsin.. Tråkigt. Men jag var bara ett poäng ifrån så jag var ju inte helt lost. Min matte lärare och också min mentor pratade med mig efteråt och sa att han visste att jag haft mycket prov i veckan och så och att det varit mycket tjaffs så han sa att det var okej. Det var rätt skönt att få höra av honom..
Idag har jag varit i skolan, såklart. Först hade jag balett, det var väl sådär, inte lika kul som jazz och street, men men.. Sen åt jag och en kompis lunsch och sen var det matte och ni hörde ju hur det gick. Haha, sen så gjorde jag inte så mycket mer, var med en kompis tills bussen kom.. Sen när jag kom hem så gjorde jag och min mamma en jätte god kycklinggryta och sen kom Ida hit :) Vi har ätit godis och surrat på som ja, jag vet inte vad.. Som vanligt antar jag? :) Ida åkte just hem och nu ska jag sova för jag ska hinna med en Viktig buss i morgon!! ;)




Dags för balett :)



Kommentarer
Postat av: britta

ett ig är inte hela världen ! kom ihåg det :)

2009-02-14 @ 11:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0