Brandlarm, igen..

Idag har jag gjort bort två prov, skönt som bara fasen! Så just idag har jag inget att plugga på. Eller jag kanske har det egentligen, men jag orkar verkligen inte idag så jag tänkte att jag skulle ge mig lite semester från det ikväll! Så ikväll är det glass med sirap som gäller. Vadå, jag har både dans och idrott imorgon;) Idag har det varit en helt okej dag. Först hade jag ju prov, jag har ingen aning om hur det gick men men. Sen hade jag ekonomi, blääää! Måste ha varit någon som kände som jag just då för denna någon satte igång brandlarmet. Jag vet att det inte är så kul egentligen, men just idag kände jag bara YES!!! SÅ vi sprang, jag vet att det är typ dödsstraff på att göra detta men vi sprang då upp och hämtade våra jackor, och sen när vi kom tillbaks till trappen igen så var det tjockt med folk. Precis som våran mentor säger så agerar alla som kossor när brandlarmet går, kul att han jämför oss med det. Men det är nog sant, hälften skulle brinna inne om det väl brann någon gång.. Hmm, vi funderade på att det skulle ha varit rätt kul om vi skulle låtsas få panik och bara börja putta undan alla och springa, FÖRST UT! Hehe.. Jaha, sen fick vi stå där ute, skit kallt såklart, tills brandbilen kom och sen så var det bara att promenera in igen, tillbaka till ekonomin.. Igen.. Jag var helt borta och fick ett skrattanfall när hon frågade mig någonting om ett resultat, pinsamt? Kan jag inte bra liksom svara rätt någon gång istället för " Va? vadå resultat?".. Jaajaa, nu är jag hemma, äntligen och ska baaaaraaaa ta det lugnt.. Ha en supermysig kväll hörni :) Puss o kram :)

Ah, Jag vet att jag är fett cool..


Kommentarer
Postat av: Bea

Vilken fin bild :D

2009-02-19 @ 19:24:11
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0