:(

Ush! Inatt brann min syster skola ned, också min förra skola :( Fy, så himla tråkigt! Det ska tydligen ha varit en anlagd brand, man blir ju bara så arg när man hör sådant! Hur tänker man om man gör någonting sånt? Min syster blev jätte ledsen och blir i alla fall hemma resten av veckan. Vet ni någonting läskigt då? Brandlarmet på min skola gick idag, också för att någon mindre smart människa var tvungen att se vad som hände om man eldade i en soptunna eller någonting sånt. Om man nu bortser från vad som faktiskt kunde han hänt, att det faktiskt började brinna, så kostar det ju så otroligt mycket pengar. Klart de inte har råd med bra skolmat och snygga möbler när de måste betala flera tusen kronor i månaden för att någon startar ett brandlarm, jäkla puckon!


Bilden är från Aftonbladet



Kommentarer
Postat av: jessica

men fyy vad hemskt!!

2009-02-03 @ 09:36:51
URL: http://jesssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0