Hemma, äntligen..

Hello! Nu är jag äntligen hemma, jag har varit såå trött idag. Men nu måste jag plugga så ja.. Jag försöker komma på en massa bra grejer för att inte behöva plugga, men jag vet att jag måste.. Snart.. Jag är jätte hungrig för trots att jag vräkt i mig Ipren idag så känns det fortfarande som att tänderna går sönder. Så jag fick alltså mala maten idag, det gick bara inte att tugga den. Det är ett jätte bra tips, om man vill få mer smak på maten, att mala den i munnen, se bara till att det är god mat. Det var det inte idag dock..
Men idag ska vi, på min begäran är den älskade kyklingsoppan, den är UNDERBAR! Och man behöver inte tugga den så mycket :)
Ni kan få receptet sen också kan jag lägga ut en bild på den :) Ni måste pröva den!


Kommentarer
Postat av: jessica

fin bild på dig!

2009-02-17 @ 19:44:38
URL: http://jesssu.blogg.se/
Postat av: Louise

vad du är söt alltså!

2009-02-19 @ 17:55:24
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0