Hemma idag

Idag är jag hemma, mår inte så jätte bra. Och det var ju friluftsdag idag så jag missar inga lektioner. Började må så illa när jag tog penicillinet. Huvva.. Men nu har jag ätit, macka och fruktsoppa och mår lite bättre så snart ska jag gå ner på byn och kolla på marknaden. Det är rätt mysigt tycker jag. Ska ta någon bild så får ni se hur mysigt det är :) Idag har jag på mig ett underställssätt, haha. Snacka om att släppa allt så fort jag är hemma och känner mig sjuk.. Ja, men sånna här dagar Får man se ut som ett UFO. Det är okej! :)
Det är hur fint väder som helst ute, super skönt. Det ska bli så skönt att få gå en liten promenad ändå, och sen så ska jag sätta mig och plugga lite. Det blir nog en bra dag ändå :)

Nu ska jag ta och gå en sväng :)
Kram på er!

Här har ni mig.. Jag gillar mitt lilla fönster, det är så mysigt. Jag kan se ut över hela lilla Älvsbyn här ifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0