Hos mormor o morfar :)

Nu är jag hos mormor och morfar och har ätit födelsedagsmiddag, mums!! :) Snart ska vi hem och då ska jag nog sova, ska ladda upp någon bild sen också, men jag har bara haft mobilkameran ikväll så det kanske inte blev såå bra. Vad tror ni om att köpa aktier? Jag tänkte ta och göra det och börja försöka spara på ett bättre sätt, har ni några tips så är det underbart. Aktier kanske inte lönar sig på en gång, men om man väntaar något år så kanske det lönar sig, och det är väl nu man ska köpa dem va? Vi har ju haft massor om det här på ekonomin, och jag blev riktigt intresserad. Tänk er, jag, anna-sara ska köpa aktier. Eh?
Tack hörni, jag har fått några fina mejl och någon fin kommentar. Jag blev jätte glad, verkligen!! Jag känner att det inte alltid går att skriva glada fina saker och slänga upp en fin bild då man egentligen inte är så glad och känner sig som ett ufo.. Men tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0