In i dimman..

Nu ska jag sova, äntligen, jag har saknat min säng så mycket.. Jag har haft en mysig kväll ikväll, rätt mysig i alla fall. Jag och mamma åt middag framför tv:n och sen såg vi på Shan the man, han är ju huuur rolig som helst!! Man blir ju nästan kär! Vi gjorde jätte god mat, kyckling i sås, supergott! Sen såg vi djävulen bär prada för typ 4:e gången, fortfarande bra!
Jag är rätt trött efter veckan, skolan har varit lugn, men det har hänt såå mycket. Många missförstånd och allt och jag är så trött på att hela tiden försöka "bevisa" att det jag gör inte är dumt, inte bara för en person utan flera.. Men många bildar en uppfattning först och sen frågar man personen hur det var, och då brukar det vara rätt svårt att ändra den uppfattningen.. Jaja, jag vet ju vad jag vill och hur jag tänker, det är väl det viktigaste?
Sov så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0