Jejejejj :)

Åhh, Jag klarade mitt matteprov, det gick jätte bra!! :) Och nu vet jag varför jag inte klarade det förra. För jag tryckte in fel på miniräknaren, Haha. jag tog rotenur, och sen hela talet utan att räkna ut det först. Man kan göra så på vissa räknare, men inte på min, så där har vi felet. Det kom min mattelärare på idag. Så egentligen så gick mitt första prov bra. Jaja, men det känns skönt att ha gjort bort allt det där nu :) Uh, det var en riktigt seg dag idag. Allting har gått så himla sakta, lektionerna har känts som en evighet. Trodde aldrig det skulle ta slut.. Känns som att dagen imorgon kommer bli precis likadan, jag har jätte långt hål efter första lektionen, sen har jag matte och sen ett hål till. Kul va? Sen så kommer inte Hannah och Jannie vara i skolan i morgon, för de ska till London! Lyckosar!!
Vet ni? Nu börjar allt lösa sig igen.. :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att matten har löst sig!

2009-02-27 @ 19:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0