Ojoj Anna-Sara..

Hej hörni, igår skulle det ha blivit en lugn hemmakväll för mig. Jag skulle ha varit själv hemma och bara myst, men nej. Jag missade sista bussen hem igår från Luleå och fick panik, Herrgud, vad ska jag göra! Jag ringde min mamma, som inte alls blev arg vilket jag trodde hon skulle, hon konstaterade bara att man inte kunde släppa mig lös i en stad och att det var typiskt mig eftersom att jag kan vara så tankspridd. Det är sant, det kan jag verkligen vara. Okej, lösningen skulle bli att jag skulle sova över i Luleå, först tänkte jag åka till Boden där mamma skulle sova, men då kom vi fram till att jag skulle få en sovmorgon om jag sov i Luleå. Lättare sagt än gjort. Först fick jag inte tag på dem och det började bli sent och jag var hungrig.. Så jag följde med en kompis hem och fick äta där, hur snällt som helst!! Sen så skulle jag ta en buss som gick 19.20 in till stan igen, tror ni jag missade den eller? Haha, precis när jag kom ut så körde den förbi, bara att gå in igen och vänta en halvtimma till.. Vi hann med nästa buss däremot, och tillslut kom jag fram som jag skulle... Så inatt sov jag i Luleå, det var skönt med sovis :D
Idag har jag haft en sån där seg dag med massor av för långa hål. Det blir så jobbigt.. Men jag gick till skolsköterskan, hon som var så mysig, och satt där och surrade ett tag. Ja, inte bara om tjaffs, jag var faktiskt tvungen att kolla lite grejer också.. Sen hade vi Idrott med HLR, töntigt att de ska döpa dockorna man ska öva på till någonting, de kallar den för "Lilla Ann", eh?
Nu är jag i alla fall äntligen hemma och ska bara ha en myskväll ikväll :)


Jag var faktiskt riktigt fin i håret den här morgonen, men det ändrades snabbt då det typ var snöstorm ute..




Mitt nya fina armband :D



Och en Italienska läxa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0