Ojojoj..

Vad har jag gett mig in på, egentligen? Jag ska vara med på fotbollsturneringen i skolan nästa vecka.. Vet inte hur det blev såhär, jag är nog rätt lätt att övertala skulle jag tro.. Uhh, jag är sååå himla nervös! Hoppas det inte ska sitta folk och titta, men det ska det säkert...
Jag höll på att missa min tandläkartid idag, så jag fick typ springa dit, men jag hann i alla fall, tur det. Hon satte in snoddar eller någonting mellan mina tänder därbak, det tog fasen bara 10 minuter, jag trodde det skulle ta jätte jätte lång tid!! Det är inte så himla skönt, det trycker rätt mycket på tänderna, men det gör inte ont heller, som hon sa att det kunde göra. :)
Brandlarmet gick idag igen på våran skola, det har börjat gå varje måndag typ klockan 3, irriterande. Ingen orkar ju bry sig, alla vet ju att det är någon som satt i gång det, men tänk om det någon gång börjar brinna då? Ingen skulle ju ta det på allvar, alla skulle ju brinna inne :S Nä, vad läskigt! Nästa gång ska jag först ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0