Onsdag:)

Åh, vilken onödig dag idag. Jag mådde jätte illa imorse, så jag fick ta lite sovmorgon för min mentor, men de lektioner jag missade var inte så viktigt, jag har ändå jobbat hemma. Sen så for jag till skolan tillslut för jag hade en tid hos våran skolsköterska, det var lika kul som vanligt. Haha :) Det var det faktiskt.. :) Sen så var det lunch, Pannkaka:D Jejejejejj!! Så jag var och åt lunch med nabbisbabbis och det var kul!! Sen så skulle jag ha haft Italienska, men våran lärare var sjuk, så jag har alltså inte haft några lektioner idag. Suck.. Men nu är jag hemma och jag ska plugga matte. Symetrilinje??

Jag idag, men när jag insåg att det var -30 (!!) ute så blev det täckisat och täckjacka.




Italienskagruppen :) Ser ni mig??


Rätt suddig bild va? haha, han ville visst inte va med:P

Kommentarer
Postat av: jessica

fyfan för -30! jag tycker vi har kallt med -2!

2009-02-12 @ 10:12:32
URL: http://jesssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0