Ont som fan!

Godmorgon! Sovit gott? Vet ni, det har inte jag gjort! Jag har så jäkla ont i hela munnen.. Haha, och jag som sa att det inte alls gjorde ont, det gör det! Det känns som att tänderna ska lossna! Ska ladda upp med verktabletter idag så kanske jag överlever, men bara kanske.. Usch!
Nu ska jag äta frukost, hoppas mamma och mormor skyndar sig lite nu eftersom att de ska köra mig till skolan. Men vi kommer nog bli sena ändå, de där två är riktiga tidsoptimister! Åh..
Ha en bra dag i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: jessica

har du gummisnoddarna för att du ska få tandställning? det gjorde jätteont med tycker jag!

2009-02-17 @ 15:49:41
URL: http://jesssu.blogg.se/
Postat av: jessica

åh fy vad jobbigt! det är väldigt ömt dom första dagarna...jag tyckte inte heller det gjorde så ont första dagen, men sen!

jag mår bara bra tack! trött bara, hehe. hur mår du själv? kram

2009-02-17 @ 16:16:53
URL: http://jesssu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0