På tal om kontroll...

Ja, trots att jag ska ha en lugn dag utan att göra egentligen så måste jag nog ändå göra en lista över vad som måste göras. nnars kommer jag nog bara irra omkring i huset och det kommer sluta med att jag inte fått någonting gjort alls. Det är inte ovanligt!

  • Städa mitt rum! Insåg just att det inte går att vänta lägre. Här behövs det saneras!!
  • Plugga Italienska, prov på torsdag! Hade jag inte nyss prov i Italienska?
  • Ringa massor av viktiga samtal.. Faktiskt..
  • Packa inför imorgon. Börcker, kalender, danskläder osv..
  • Äta mat?
  • Om jag orkar så ska jag också träna lite.. Alltså verkligen lite då jag inte är helt frisk.. Typ gå en promenad..
Sådäär :) Det känns som att det var väldigt mycket jag skulle göra ändå.. Hm, hur kunde det bli så? Jaja, med bra musik går allting bra! Eller hur? Och dagens låt är;

 


Det känns skönt att jag redan gjort bort lite shopping. Så nu ska jag försöka att inte shoppa något mer den här månaden.. Men visst känns det alltid tillslut som att man faktiskt inte har någonting att ta på sig längre?



Lite suddig bild ;) Jag hittade detta på Cubus, det är ett linne som har typ stora hål på sidorna, det syns inte på den här bilden.. Också ett par leggings, men de är lite glansiga :) Fina tycker jag! :)

Kommentarer
Postat av: Janne

Hördudu control freak. Har du glömt bort vad de säger hos Diana? Do not worry be happy.

2009-02-01 @ 16:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0