Små saker kan göra en dag..

Ni vet, ibland kan man ju bara känna sig lite låg. Det behöver inte ens finnas en anledning ibland för att man ska känna sig nere eller så, man bara gör det. Jag kände mig lite låg idag, dels för att jag mått lite illa av medicinen, dels för att jag är trött och lite stressad över mitt matteprov imorgon. Jag försökte sysselsätta mig lite för att bli på bättre humör, jag läste, kollade tv, men nej. Jag var ändå låg.. Så jag loggade in på msn, och vad möts jag av där om inte det som verkligen gjorde min dag:
- Hej lilla ängel..
Tänk att de 3 små orden gjorde mig så glad, så glad att jag bara släppte alla tankar på allt annat som har gjort mig ledsen eller stressad.
Hej lilla ängel..


Kommentarer
Postat av: R I V E T S

måste bara säga att du har en jättefin blogg! :)

2009-02-25 @ 21:23:52
URL: http://rivets.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kikaar in & läser lite grann=)

2009-02-26 @ 18:07:11
URL: http://queenies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0