Snart är det lov :)

Nu har jag just kommit hem från min rätt så långa promenad. Undrar hur länge jag var ute egentligen? Rätt länge skulle jag tro. Det var hur skönt som helst ute, det blåser lite, men annars är det perfekt!! :) Nu ska jag sätta igång med plugget, känner att jag drar mig lite för att göra det. Men jag måste fixa mitt matteprov imorgon! Vad jobbigt det känns med skola imorgon, ovanligt jobbigt faktiskt.. Jag kommer inte komma hem förens tidigast halv 6. Suck, vad jobbigt! Men sen är det ju bara fredag och sen är det LOV, det ska bli såååå skönt!!!
Jo, just det. Utlandsresan. Kreta bär det av till i Augusti, till samma ställe som förra året, jag älskade det stället. Men nu ska vi bo på ett större hotell så att det kanske finns mer för mig att göra. Åh, vad jag längtar! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0