Today

Idag har jag ju varit hemma, jag hade ju en tid på vårdcentralen. Sen efter det så gick jag ner på gymnasiet här i Älvsbyn för jag har fått ett kravbrev på en bok, men jag går ju inte ens här i Älvsbyn så det var ju lite konstigt, men vi fixade det. Sen så träffade jag Ida som berättade att de skulle gå en tipsrunda för de hade någon friskvårdsdag. Så jag följde med, det var jätte kul att få träffa och få se folk som jag inte sätt på jätte jätte länge. Det var kul, för jag har inte sett många av dem sen högstadiet och det är fortfarande samma grupperigar och attityder som för något år sedan för vissa medan andra har förändrats helt. Undrar hur andra ser på mig.. Jaja, sen gick jag hem och vräkte i mig massor med mat och nu sitter jag och ser the hills och pluggar..
Idag har jag prövat mina nya chinos, vet inte riktigt vad jag ska ha till, jag tänker ett rosa linne bara och resten svart, men vet inte riktigt..



här är de men med en annan tröja :)





Kommentarer
Postat av: Hanna

De ser jätte fina ut! :)

2009-02-18 @ 22:18:12
URL: http://nystis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0