Kläder och The Hills

Lördagmorogn, underbart! Vi har just ätit mysfrukost och nu sitter jag och ser på The Hills, är inne på säsong 3 nu :) Haha, jag tycker det är jätte bra och Lauren är min favorit, den enda som inte är så falsk. Ahaa, what to do to day? Ingen aning, jag är bara så trött och ska nog mest ta det lugnt idag.. Det snöar ute, jag är så less på snö. Det är fööör mycket liksom, nu vill jag att det försvinner så att man kan sitta ute i solen och ha på sig söta vårkläder! Åh, vad jag längtar!

Här är lite från forever21.com , jag älskaaar deras kläder, men man åker på en rejäl tullavift när man beställer så, se up med det bara. :)



Sötaste skorna, jag vill ha!


Bara en vanlig svart klänning som man kan ha allt till, den kan vara festsnygg och vardagssnygg..



Kommentarer
Postat av: Denise

Hur ofta är du ute och festar? :)

2009-02-07 @ 14:26:27
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack så mycket:) De är mycket enklare att vara brunett slippa hålla på med dom där slingorna hela tiden ;P

2009-02-07 @ 17:05:16
URL: http://nystis.blogg.se/
Postat av: loivsa

HEJ! KOLLA IN MIN MODEBLOGG- FULLPROPPAD MED MASSA HÄRLIGHETER! TIPS, HETATSE TRENDERNA, UNDEERBARA BILDER OCH ANNAT SKOJ! OCH GLÖM INTE ATT FÖLJA MIN BLOGG OCH LÄMNA EN KOMMENTAR ELLER TVÅ NÄR DU ÄNDÅ KIKAR FÖRBI! DU KOMMER ATT ÄLSKA DEN! (:

ha det bra och Tack! :))

2009-02-07 @ 17:56:22
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0