Ännu en dag avklarad.

Snart var den här lördagen avklarad, snart får jag gå och sova igen. Vet ni hur mycket jag längtar efter att få sova på dagarna? Jag vet inte varför faktiskt, jag behöver inte vara speciellt trött, jag bara längtar efter att få sova.. Eller att bara få ligga och inte göra någonting.. Visst låter jag som ett roligt sällskap?
- Vad gillar du att göra?
- Eh .. Sova kanske? Intressen, nää? Jag sover hellre..

Jaja. Jag var ju ute på en härlig powerwalk imorse, och ja, jag överlevde, om än jag är lite mör nu.. Vilket tempo de höll alltså.. Sen så har jag faktiskt varit duktigt och pluggat, Idrott blev det idag och matte imorgon. Sen det där med att städa rummet, det kanske inte gick så bra. Men jag tycker det är mysigt såhär, lite stökigt, men inte för mycket.. Åh, vad trött jag är.. Men det är väl inte okej att sova halv 9 på en lördag kväll?


Yo ? Döcool, om jag får säga det själv..



Ibland behöver man inte ens prata..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0